
VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Vedení účetnictví je pro firmu zásadní. Zajišťuje soulad se zákonem a finanční přehled. S námi se můžete soustředit na podnikání.
1. Vedení účetnictví
• Podvojné účetnictví
• Daňová evidence (pro malé podniky)
• Účetní závěrky (roční účetní uzávěrky)
• Vedení knihy příjmů a výdajů
• Evidence majetku (dlouhodobý majetek, zásoby)
2. Daňové poradenství a zpracování daní
• Zpracování daňového přiznání (DPH, silniční daň, daň z příjmů)
• Poradenství v oblasti optimalizace daní
• Přiznání k DPH, daně z příjmů právnických a fyzických osob
• Sledování změn v daňové legislativě
3. Mzdová a personální agenda
• Výpočet a zpracování mezd
• Zajištění evidenčních listů, přihlášení a odhlášení zaměstnanců
• Výplata a evidence nemocenských dávek
• Personální poradenství a sepsání pracovních smluv
4. Vedení účetních knih a reportů
• Vytváření měsíčních a kvartálních finančních reportů
• Příprava podkladů pro audit
• Reporting pro banky, investory a další zainteresované strany
5. Zastupování před úřady
• Reprezentace při kontrolách a auditech
• Komunikace s finančními úřady, správou sociálního a zdravotního pojištění
• Zpracování žádostí o vratky daní
Kontaktujte nás a pojďme společně budovat ve vaší firmě prostředí, kde jdou efektivita a inovace ruku v ruce a posouvají vaše podnikání na novou úroveň.